لوکال هاست چیست

مشاهده کانال گیک تیوب

این صفحه دارای آموزش ویدیویی است

لوکال هاست چیه

وبسایت ما چیزی نیست جز یک سری از فایل ها و تمامی این فایل ها نیاز دارند که روی یک کامپیوتری میزبانی بشن ( ذخیره بشن) به اون فضای میزبانی هاست گفته می‌شه.

منظور از لوکال هاست هم فضای محلی کامپیوتر شماست که در اون می‌تونید انواع اقسام فایل های مختلف رو باز و بسته کرده و ویرایش کنید.

مشاهده در آپارات

شاید ویدیو های زیر رو هم دوست داشته باشی

لوکال هاست یک مفهوم است که به یک سیستم هاستینگ محلی اشاره دارد که برای توسعه و تست سایت‌های وب استفاده می‌شود. به بیان ساده‌تر، لوکال هاست یک نوع هاستینگ است که به کاربران امکان می‌دهد تا یک محیط واقعی برای توسعه وب سایت‌های خود را بسازند.

در لوکال هاست، تمام فایل‌های سایت در کامپیوتر شخصی یا لپ‌تاپ قرار می‌گیرند و هیچگونه اطلاعاتی به اینترنت ارسال نمی‌شود. این به کاربران امکان می‌دهد تا بدون داشتن دامنه اینترنتی و هاست واقعی، سایت خود را توسعه دهند و از انجام تغییرات و تست‌های مختلف قبل از آپلود وب سایت به سرور اصلی، بهره ببرند.

استفاده از لوکال هاست بسیار مفید است، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا پیش از آپلود وب سایت، تغییرات خود را در یک محیط امن و توسعه‌یافته تست کنند. علاوه بر این، استفاده از لوکال هاست زمان و هزینه‌های مربوط به توسعه وب سایت را کاهش می‌دهد.

برای استفاده از لوکال هاست، نیاز به نصب یک سرور وب محلی مانند Apache، Nginx یا Microsoft IIS دارید. سپس می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند XAMPP، MAMP و WAMP، محیط لوکال هاست خود را راه‌اندازی کنید.

در نهایت، باید توجه داشت که استفاده از لوکال هاست تنها برای توسعه و تست وب سایت مناسب است و نمی‌تواند به عنوان یک هاست اصلی برای راه‌اندازی سایت استفاده شود.

سعیدیگانه

سعیدیگانه

گیک و بنیان‌گذار و سردبیر وبسایت گیک تیوب | بلاگر و یه مهندس نرم افزار با هوشی متوسط که عاشق دنیای تکنولوژیه, کتاب زیاد میخونه, فعال حوزه تکنولوژیه, دوست داره به دیگران کمک کنه و درحال پرداخت سهمش از توسعه جامعشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا