آموزش ورود به پنل دایرکت ادمین در هاست

مشاهده کانال گیک تیوب

این صفحه دارای آموزش ویدیویی است

آموزش ورود به پنل دایرکت ادمین در هاست

DirectAdmin یک نرم‌افزار مدیریت هاست و سرور وب است که به صورت کاملاً گرافیکی و کاربرپسند طراحی شده است. این پنل مدیریتی به مدیران وب‌سایت اجازه می‌دهد تا تنظیمات مختلفی را در رابطه با سرور وب، دیتابیس‌ها، حساب‌های ایمیل و فایل‌های وب‌سایت خود انجام دهند. در واقع، DirectAdmin یک پنل مدیریت هاست محبوب است که برای مدیریت وب‌سایت‌ها و سرورهای لینوکس استفاده می‌شود.

از مزایای استفاده از DirectAdmin می‌توان به آسانی استفاده از آن، کارایی بالا، امنیت بالا، پشتیبانی از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی، افزونه‌های متنوع و قابلیت پشتیبانی از بسیاری از قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس اشاره کرد.

مشاهده در آپارات

شاید ویدیو های زیر رو هم دوست داشته باشی

فرق دایرکت ادمین و سی پنل در چیه؟

DirectAdmin و cPanel دو نرم‌افزار مدیریت هاست هستند که برای مدیریت هاست‌ها و سرویس‌های وب استفاده می‌شوند. هر دو نرم‌افزار برای مدیریت وب سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی از قبیل پایگاه داده‌ها، پرونده‌ها و ایمیل‌ها استفاده می‌شوند.

با این حال، این دو پنل دارای تفاوت‌هایی هستند:

۱. محیط کاربری: دایرکت ادمین یک محیط کاربری ساده تر و کم حجمی دارد. این پنل با توجه به این که سبکی آن کمتر است، برای سرورهایی که دارای منابع محدودی هستند، بهترین انتخاب می‌باشد.

از طرفی، cPanel یک پنل پیشرفته و کامل با محیط کاربری گرافیکی است. بیشتر مدیران سرور، از سرورهای با قابلیت‌های بالا استفاده می‌کنند و برای این موارد، cPanel بهترین گزینه می‌باشد.

۲. هزینه: یکی از تفاوت‌های قابل توجه این دو پنل، هزینه آنهاست. هزینه cPanel بیشتر از   DirectAdmin است. این هزینه باید همیشه در نظر گرفته شود، زیرا مدیریت یک سرور با استفاده از cPanel، برای مالکان سرورها هزینه بالاتری دارد.

به طور کلی، هر دو پنل مدیریت هاست برای کاربران مبتدی و حرفه ای مناسب هستند. با توجه به نیازهای شما، می‌توانید یکی از این دو را برای مدیریت سرور خود انتخاب کنید.

saeedyeganeh

saeedyeganeh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا