دایرکت ادمین چیست؟ معرفی کوتاه پنل دایرکت ادمین

مشاهده کانال گیک تیوب

این صفحه دارای آموزش ویدیویی است

دایرکت ادمین چیست؟ معرفی کوتاه پنل دایرکت ادمین

DirectAdmin یا DA یکی از پرکاربردترین پنل‌های مدیریت هاستینگ می‌باشد که به صورت تجاری عرضه می‌شود. DirectAdmin یک نرم‌افزار مدیریت سرور وب است که به شما اجازه می‌دهد تا سرور وب خود را از طریق یک رابط کاربری گرافیکی مدیریت کنید. پنل DirectAdmin شامل ابزارهایی مانند مدیریت دامنه‌ها، پایگاه داده‌ها، ایجاد اکانت کاربری، مدیریت پست الکترونیکی و… می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های DirectAdmin می‌توان به استفاده آسان، امنیت بالا، انعطاف پذیری و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد.

مشاهده در آپارات

شاید ویدیو های زیر رو هم دوست داشته باشی

ویژگی های دایرکت ادمین

دایرکت ادمین (Direct Admin) یکی از محبوب‌ترین پنل‌های مدیریت هاست است که برای مدیریت وب‌سایت‌ها و سرورهای وب استفاده می‌شود. ویژگی‌های اصلی دایرکت ادمین عبارتند از:

  1. رابط کاربری ساده: دایرکت ادمین یک رابط کاربری ساده و قابل فهم دارد که برای کاربران آسان است.
  2. قابلیت نصب آسان: این پنل مدیریت به راحتی قابل نصب بر روی هر سرور و هاست است.
  3. پشتیبانی از زبان فارسی: دایرکت ادمین قابلیت نمایش به زبان فارسی را دارد که به کاربران ایرانی کمک می‌کند تا به راحتی از آن استفاده کنند.
  4. قابلیت انتخاب PHP: با دایرکت ادمین، می‌توانید نسخه مورد نظر PHP را برای وبسایت‌های خود انتخاب کنید.
  5. پشتیبانی از MySQL: دایرکت ادمین قابلیت پشتیبانی از بانک اطلاعاتی MySQL را دارد که به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.
  6. قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی: دایرکت ادمین امکان نصب برنامه‌های کاربردی مانند WordPress، Joomla و Drupal را دارد.
  7. پشتیبانی از SSL: دایرکت ادمین قابلیت پشتیبانی از SSL را دارد که به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند از این امنیت برای وبسایت خود استفاده کنند.
  8. قابلیت پشتیبانی از DNS: دایرکت ادمین قابلیت پشتیبانی از DNS را دارد که به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند دامنه‌های خود را مدیریت کنند.

حس کردم که ممکنه ویدیوهای زیر رو هم دوست داشته باشی



saeedyeganeh

saeedyeganeh

گیک تیوب در یوتیوب
لینک یوتوب گیک تیوب
عضو شدن در کانال گیک تیوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا