ربات اینستاگرام تکنولوژیست-بهترین ربات اینستاگرام ایران 100% تضمینی

این نوشته شامل آموزش ویدیویی است. برای مشاهده vpn خودتون رو روشن کنید

برای مشاهده ویدیو در یوتوب لطفا VPN خود را روشن کنید

ربات اینستاگرام تکنولوژیست| بهترین ربات اینستاگرام ایران

ربات اینستاگرام، نامی آشنا برای افرادی که به دنبال افزایش فالوور و رشد پیج اینستاگرام خود هستند; اگر شماهم به دنبال جذب فالوور و دیده شدن در اینستاگرام هستید و یا اینکه صاحب یک کسب و کار مبتنی براینستاگرام و علاقه مند به توسعه کسب وکار اینترنتی خود هستید این نوشته را تا پایان مطالعه کنید.

با مطالعه این متن شما با بهترین و جدیدترین روش جذب فالوور واقعی و هوشمند اینستاگرام آشنا می‌شوید و میتوانید پیج اینستاگرام خود را توسعه و یا کسب و کار خود را متحول سازید; این نوشته حاوی بررسی کامل و جامع ویژگی های ربات اینستاگرام تکنولوژیست میباشد.در پایان نیز به برخی از سوالات متداول در مورد ربات اینستاگرام و نحوه فعالیت آن پاسخ داده شده است.

مخاطب این نوشته تمام افرادی هستند که میکوشند تا بهتر دیده شوند. ما راه دیده شدن در اینستاگرام را آموخته ایم و باعث افتخار ماست که چراغ راه شما در این مسیر باشیم.

مقدمه :

قرن 21 را به جرئت میتوان قرن ارتباطات و توجهات نامید;دنیا به سمت ارتباطات قدم برداشته و اختراع اینترنت بستری برای ساکنین زمین مهیا ساخته تا با استفاده از آن به یکدیگر متصل شوند. در این میان بدون شک دیده شدن و مرکز توجه بودن مزایای بیشمای را نصیب افراد خواهد کرد و افراد برای بیشتر دیده شدن با یکدیگر در حال رقابت هستند;برنده واقعی این رقابت بدون شک افرادی هستند که به هر نحو سعی کرده اند که خود و دستاورد هایشان را در معرض نمایش افراد بییشتری قرار داده و در قبال این مزایای بیشماری را دریافت کنند.اینستاگرام در این میان تبدیل به پلتفرمی برای عرضه اندام افراد مختلف گشته و افراد سعی میکنند که نفرات بیشتری را تحت تاثیر خود قرار داده و از حضور آنها سود ببرند.

ربات اینستاگرام تکنولوژیست

ربات اینستاگرامی تکنولوژیست، با بهره گیری از برترین و به‌روزترین ابزارها و روش ها باعث در معرض دید و توجه قرارگرفتن هرچه بیشتر پیج اینستاگرامی شما شده و این اتفاق باعث جذب فالوور واقعی اینستاگرام وافزایش نرخ تعامل فالوور های شما با پیج اینستاگرام شما خواهد شد.

در ادامه به معرفی بخش های مختلف ربات تکنولوژیست میپردازیم.

قابلیت فعالیت خودکار و هوشمند ربات اینستاگرام تکنولوژیست

ربات اینستاگرامی تکنولوژیست این قابلیت را داراست که مجموعه ای از فعالیت‌ها نظیر

  • فالو
  • آنفالو
  • لایک
  • کامنت
  • بازدیداستوری
  • بازنشرپست
  • ارسال دایرکت

را بصورت کاملا هوشمند و بطور خودکار در 24 ساعت روز و 7 روز هفته انجام دهد، تنها کافیست شما بعنوان راهبر و هدایت کننده ربات دستورات لازم را برای ربات تکنولوژیست صادرکرده و به تماشای نتایج شگفت انگیز آن بنشینید.

ربات اینستاگرام تکنولوژیست|افزایش فالوور اینستاگرام
برای ورود به پنل ربات ایسنتاگرامی تکنولوژیست کلیک کنید

قابلیت فالو خودکار ربات تکنولوژیست

در این ویژگی، ربات اینستاگرامی تکنولوژیست با توجه به اهدافی که شما برای ربات تعیین میکنید، شروع به فالو کردن اهداف مشخص شده می‌نماید، این اتفاق موجب میگردد که نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما بطور ارگانیک رشد کند.

درواقع با فالو کردن سایر پیج های اینستاگرام، این شانس برای شما بعنوان کاربر ربات تکنولوژیست فراهم میگردد که بتوانید پیج خود را در معرض دید دیگران قرار دهید. اما چگونه ؟

بدین صورت که سایرین پس از اینکه متوجه شدند که ما تبدیل به دنبال کننده آنها شده ایم (فالوور آنها)، درصورتی که پیج ما از جذابیت کافی برای آنها برخوردار باشد، متقابلا اقدام به فالو کردن پیج ما می‌کنند که در اینستاگرام این عمل به فالوبک کردن معروف است.

توجه کنید که با این‌کار ربات اینستاگرام تکنولوژیست بر خلاف سایر رقبا، به شما فالوور واقعی و هدفمند ارائه می‌کند.

فالو کردن در ربات اینستاگرام تکنولوژیست

در قسمت فالوخودکار ربات تکنولوژیست دو قابلیت عمده و مهم در دسترس کاربرقرارمی‌گیرد.

اولین قابلیت با نام “کاربرتکراری را فالو نکن” باعث می‌شود که پس از فعالسازی آن، ربات فقط هر اکانت را یکبار فالو کند و پیج هایی که یکبار توسط ربات تکنولوژیست دنبال شده و بعد آنفالو می‌شوند، مجددا توسط ربات فالو نخواهند شد. این قابلیت باعث می‌شود که ریسک ریپورت شدن توسط یک پیج خاص به صفر نزدیک شود.

قابلیت دوم که تحت عنوان “کاربران با صفحه پرایوت را فالو نکن” در ربات وجود دارد همانطور که از اسمش هویداست باعث میگردد که ربات پیج های پرایوت را فالو نکند و این کار شانس دریافت فالوور را افزایش می‌دهد، چرا که درصد عمده ایی از پیج های پرایوت، خواهان برقراری ارتباط با افراد جدید نبوده و دایره نزدیکان و فالوور های آنها کم است.

پنل فالو در ربات اینستاگرامی تکنولوژیست

قابلیت آنفالو خودکار ربات اینستاگرام تکنولوژیست

با استفاده از قابلیت فالو خودکار میتوانید رشد تعداد فالوور های خود را مشاهده کنید اما در کنار رشد فالوورهای شما، میزان فالووینگ های شما(افرادی که دنبال کرده اید) نیز در حال افزایش است که این موضوع برای خیلی ها خوشایند نیست.

برای حل کردن این مشکل ربات اینستاگرامی تکنولوژیست قابلیت آنفالو هوشمند را ارائه میکند، در این قابلیت می‌توانید پیج هایی که آنها را فالو کرده‌اید را آنفالو نمایید; به این ترتیب شما با استفاده از ویژگی فالوخودکار، پیج خود را در معرض دید افرادی که حس می‌کنید به پیج شما علاقه دارند،قرار می‌دهید و با استفاده از ویژگی آنفالوخودکار می‌توانید تمام یا بخشی از آنها را آنفالوکنید; همچنین این امکان برای شما فراهم است که یک لیست سفید را بوجود آورید(لیست سفید به شما این امکان را می‌دهد که پیج هایی که به هر دلیل مایل نیستید که آنها توسط ربات آنفالو شوند را در این لیست اضافه کرده و ربات از انفالو کردن آنها صرفنظر خواهد کرد).

آنفالو کردن در ربات اینستاگرامی تکنولوژیست

همچنین در بخش آنفالوخودکار می‌توانید تعین کنید که ربات چند ساعت بعد از فالوکردن،شروع به آنفالو پیج های مدنظر نماید. این ویژگی به شما کمک میکند که یک فرصت چند روزه به اهداف خود دهید و منتظر واکنش آنها باشید که در اکثر مواقع، آنها نیز شمارا فالو میکنند.

همچنین می‌توانید مشخص نمایید که منبع آنفالو، تنها پیج هایی که توسط ربات فالو شده اند باشد ویا اینکه ربات تمامی فالوینگ های شمارا صرفنظر از اینکه ربات آنها را فالو کرده یا خودتان، آنفالو کند.

اما کلیدی ترین ویژگی این بخش اینست که می‌توانید به ربات دستور دهید که پیج هایی که بعد از فالو شدن توسط شما،آنها نیز شمارا فالو کرده اند(اصطلاحا فالو بک کرده اند) را آنفالو نکرده و تنها پیج هایی که به شما علاقه‌مند نشده اند را آنفالو کند.

پنل آنفالو در ربات اینستاگرامی تکنولوژیست

قابلیت آنفالو خودکار ضامن بهینه بودن و تعادل میزان Follower و Following های شماست.

خرید ربات اینستاگرامی تکنولوژیست
برای خرید ربات کلیک کنید

قابلیت لایک خودکار ربات اینستاگرام تکنولوژیست

یکی دیگر از ویژگی های ربات تکنولوژیست، ماژول لایک خودکار است.

با استفاده از این گزینه ربات مبادرت به لایک کردن پست های پیج های هدفی که شما تعیین کرده اید،میکند.این اتفاق باعث می‌شود که ادمین های سایر پیج ها که پست های آنها توسط شما لایک شده اند،کنجکاو شده و بر روی پروفایل شما کلیک کرده و صفحه اینستاگرام شما را مشاهده نمایند که این کار باعث بالا رفتن نرخ تعامل یا انگیجمنت ریت و ایمپریشن پیج شما می‌شود و درصورتی که شما بتوانید اهداف خود را به درستی شناسایی و تعیین کنید، با این اتفاق،شاهد جذب فالورهایی خواهید بود که به شما و حوزه فعالیت شما علاقه‌مند هستند.

لایک در ربات اینستاگرام تکنولوژیست

البته که نباید از تولید محتوای جذاب و زیبا و ارزشمندهم غافل شد.

محتوا،پادشاه اینترنت است. برای جذب ادمها، باید سعی کنیم ابتدا جذاب به نظر برسیم.

قابلیت کامنت خودکار ربات اینستاگرام تکنولوژیست

این قابلیت همانند سایر قابلیت ها باعث جذب فالوور و ENGAGEMENT برای پیج شما خواهد شد. اما چگونه؟

با فعالسازی این ویژگی ربات تکنولوژیست، کامنت های از پیش تعیین شده شما را در زیر پست های پیج های هدف ارسال میکند. با استفاده از این ویژگی بجای صرف وقت زیاد برای تعامل با دیگران، تنها کافی است چند نمونه کامنت ازپیش تعیین شده را بنویسید، ربات بطور هوشمند بصورت تصادفی کامنت های شمارا در فواصل زمانی که شما تعیین می‌کنید، در زیر پست های سایر پیج ها ارسال می‌کند.

کامنت در ربات اینستاگرام

ربات تکنولوژیست به این ویژگی بسنده نکرده و با فعالسازی گزینه “هرکابریک کامنت” در بخش تنظیمات ربات، برای شما این امکان فراهم می‌شود که ربات تنها برای یک پست از هر صفحه اینستاگرام اقدام به ارسال کامنت نماید.

این قابلیت باعث کاهش ریسک ریپورت شدن شما توسط ادمین سایر صفحات می‌شود.

 

مزیت ما نسبت به رقبا چیست؟

یکی از مزیت های جذاب ربات تکنولوژیست در مقابل سایر رقبا در اینست که ربات اینستاگرام تکنولوژیست از ایموجی ها به طور کامل پشتیبانی کرده و شما می‌توانید از تمامی ایموجی هایی که در هنگام کار با کیبورد گوشی از آنها استفاده کرده اید، در اینجا نیز استفاده کنید و این ویژگی باعث می‌شود که دست شما برای تولید کامنت های ازپیش نوشته شده جذاب کاملا باز باشد و بتوانید با استفاده از ایموجی ها، متون جذاب تری را تولید کنید.

پنل تولید کامنت ربات اینستاگرام تکنولوژیست

قابلیت بازدید استوری ربات اینستاگرام تکنولوژیست

با فعال کردن این ویژگی ربات اینستاگرام تکنولوژیست شروع به بازدید استوری های پیج های هدف میکند. تنها کافیست یک عنوان و یک عکس پروفایل جذاب داشته باشید و جذاب به نظر برسید.با فعالسازی این قابلیت،ربات بجای شما از استوری های سایر پیج ها بازدیدمی‌کند، همانند سایر قابلیت ها،این قابلیت نیز باعث جذب فالوور و نرخ تعامل و بازدید صفحه شما می‌شود بدین گونه که با ایجاد حس کنجکاوی درمخاطب هدف، مخاطب روی پروفایل شما کلیک می‌کند تا بفهمد که شما چگونه بدون اینکه وی را دنبال کرده کرده باشید، از استوری‌هایش بازدید می‌کنید.به شما قول میدهم که بعد از فعالسازی این گزینه، شاهدپیغام هایی از طرف سایر ادمین ها باشید که از شما میپرسند که چگونه آنها را پیدا کرده‌اید و چگونه بدون اینکه آنها را دنبال کنید، هرروز استوری هایشان را مشاهده می‌کنید.

بازدید استوری در ربات اینستاگرام تکنولوژیست

قابلیت ارسال دایرکت خودکار ربات اینستاگرام تکنولوژیست

اما به بخش جذاب ارسال پیغام دایرکت هوشمندربات اینستاگرام تکنولوژیست می‌رسیم. با فعالسازی این ویژگی، ربات اینستاگرامی تکنولوژیست، اقدام به ارسال پیغام هایی که شما از قبل آماده کرده‌اید، برای مخاطبین هدف می‌کند.

اگر صاحب یک کسب و کار مجازی هستید و یا به هر نحوی قصد دارید اطلاعات جامعی از طریق دایرکت به سایر افراد بدهید (خودتان و یا کسب و کارتان را معرفی کنید- نمونه کار و یا رزومه ایی از خود ارسال کنید و یا هرچیز دیگری …)، این ویژگی هوشمند به کمک شما آمده است، تنها کافیست یکبار متن خودرا تنظیم کنید تا ربات بطور خودکار و بصورت کاملا منظم در 24 ساعت روز و 7 روز هفته پیغام های شمارا برای دیگران ارسال کند.

ارسال دایرکت در اینستاگرام

مزیت ما نسبت به رقبا در چیست؟

ربات اینستاگرام تکنولوژیست این قابلیت را داراست که منبع هدف ها را ازهم تفکیک کند. بدین معنی که شما می‌توانیدتعیین کنید که پیام دایرکت، تنها برای فالوور های جدید ارسال شود و یا اگر مایل هستین پیغام هارا برای تمامی فالوور های شما بصورت تصادفی ارسال نماید. این ویژگی به شما فرصتی می‌دهد تا بتوانید با کاربرانتان تعامل وخودتان و یا فعالیت هایتان را به آنها معرفی کنید.

ربات اینستاگرام تکنولوژیست بوجود آمده تا کارهای سخت و حوصله سربری که انجام آنها وقت زیادی میطلبد را بطور خستگی ناپذیری برای شما انجام دهد، تنها کافیست به ربات دستور انجام فعالیت دهید و سپس نتایج شگفت انگیز آن‌را در پیج خود مشاهده فرمایید.

پنل ارسال دایرکت در ربات اینستاگرامی تکنولوژیست

قابلیت ریپست هوشمند ربات اینستاگرام تکنولوژیست

ایا به پست های یک پیج خاص علاقه‌مند هستید و یا اینکه مایل هستین محتوای تولید شده در یک هشتگ خاص را در پیج خود داشته باشید ویا از همه مهمتر، آیا دوست دارید که پست هایی که در یک لوکیشن خاص ثبت شده اند را در پیج خود بازنشرکنید؟

اگر جواب شما بله است، باید بگوییم که ربات تکنولوژیست با ویژگی ریپست هوشمند، این امکان را برای شما فراهم نموده تا محتوایی را که به آنها علاقه مند هستید را بدون دخالت انسانی و بطور کاملا هوشمند در پیج شما منتشر کند.

بازنشر پست ها در ربات اینستاگرامی تکنولوژیست

مزیت ما نسبت به رقبا در چیست؟

کاربر ربات تکنولوژیست میتواند تعین کند که پست اصلی با چه کپشنی در پیجش بازنشر داده شود; همچنین میتواند تعین کند که از کپشن اصلی پست استفاده شود یا خود، متنی جایگزین را تعین نماید تا به همراه پست در پیجش درج شود. همچنین یکسری از متغیر ها در اختیار کاربر خواهد بودتا بتواند تعین کند که چه اجزایی از کپشن اصلی باید جایگزین شود،برای مثال می‌توان تعین کرد که نام کامل صاحب پست اصلی به هنگام بازنشر در کپشن در کنار متنی که خود اضافه کرده قراربگیرد و یا کپشن اصلی به همراه نام کامل صاحب پیج ویا نام کاربری‌اش در پیج کاربر ربات پست گردد.

از قابلیت های جذاب این بخش اینست که می‌توان چند هشتگ را بعنوان منبع ریپست ربات تعین کرد تا ربات محتوا را از آن هشتگ‌ها جمع آوری و بازنشر کند. مثلا می‌توانید هشتگ های

  • #عکاسی
  • #عکاسی_طبیعت
  • #عکاسی_ایران

 را انتخاب کرده و منتظربمانید تا سایر کاربران پستی با هریک از هشتگ های تعین شده منتشر نمایند تا ربات بطور تصادفی یکی از پست های واجد شرایط را انتخاب نموده و در پیج کاربر ربات منتشر نماید.

ریپست خودکار در ربات اینستاگرام تکنولوژیست

خرید اشتراک ربات با 20 درصد تخفیف

آمار های دقیق و بررسی جزئیات در ربات اینستاگرام تکنولوژیست

اگر کاربر ربات تکنولوژیست باشید، میتوانید امار های جامع و دقیقی از هر یک از قابلیت های معرفی شده در بالا را به تفضیل و با نمودار با طرح گرافیکی جذاب مشاهده نمایید. این ویژگی به شما بعنوان ادمین یک صفحه اینستاگرام این امکان را هدیه می‌دهد تا بتوانید با مشاهده عملکرد گذشته خود، یک برنامه ریزی دقیق را برای آینده خود تعین کنید و مشکلات استراتژی گذشته خود را پیدا و مرتفع سازید.

همچنین با حذف مشکلات باعث رشد پیج خود شوید.

امار لحظه ایی از فعالیت ربات اینستاگرامی تکنولوژیست

در این بخش جزئیات فعالیت های

  • لایک
  • کامنت
  • بازدید استوری
  • فالو
  • آنفالو
  • ارسال دایرکت
  • ریپست
  • تعداد فالور دریافتی
  • زمان شروع فعالیت ربات

را در بازه هفتگی میتوانید مشاهده کنید.

همچنین برای تصمیم گیری بهتر، ربات اینستاگرام تکنولوژیست از پیشرفته ترین نمودار ممکن استفاده می‌کند تا بتوانید با دید بصری استراتژی خود را مشخص کرده و به جلو حرکت نمایید.

پنل آمار لحظه ایی در ربات اینستاگرامی تکنولوژیست

بخش زمانبندی فعالیت ها در ربات تکنولوژیست

تمام ویژگی های بالا زمانی موثر خواهند بود که بتوانیم یک برنامه زمانبندی فعالیت برای انجام دادنشان داشته باشیم، درغیر اینصورت در مدت زمان کوتاهی اینستاگرام فعالیت ربات را تشخیص داده و شما را جریمه خواهد کرد.

تیم تکنولوژیست برای حل این مشکل ویژگی زمانبندی فعالیت را به کاربرانش عرضه می‌کند، این قابلیت بدین صورت است که شما می‌توانید تنها با انجام یک بار برنامه ریزی ایده‌ال خود، زمان فعالیت ربات را در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته تعین نمایید. بعنوان مثال برای بهره‌وری بیشتر و کاهش ریسک تشخیص ربات توسط الگوریتم های اینستاگرام، شما باید فعالیت های انسانی را شبیه‌سازی کنید به این صورت که فعالیت ربات را بین ساعات 12 تا 8 صبح غیر فعال کنید تا فرایند خواب انسانی توسط ربات اینستاگرامی تکنولوژیست شبیه‌سازی گردد.

زمانبندی فعالیت ربات اینستاگرامی تکنولوژیست

برای راحتی کاربران،چند نمونه پلن آماده هم در این بخش موجود است تا کاربر با فعالسازی آن یک شرایط خاص را شبیه سازی نماید مثلا با انتخاب حالت شبانه ربات تنها در ساعات 12 تا 6 صبح فعال می‌شود ودر مابقی ساعات شبانه روز هیچ‌گونه فعالیتی انجام نخواهد داد.

لازم به ذکر است که فعالسازی و غیرفعالسازی ربات بصورت کاملا هوشمند بوده و شما تنها یکبار تنظیمات مربوطه را اعمال کرده و ربات هر روز در راس ساعت تعین شده توسط شما شروع به فعالیت خواهد کرد. همچنین این قابلیت برای کاربر فراهم است که بتواند هر ساعتی از شبانه روز را در 7 روز هفته کنترل کرده و وضعیت فعال با غیر فعال بودن ربات را تنظیم نماید.

پنل زمانبندی فعالیت شبانه روز دردر ربات اینستاگرامی تکنولوژیست

تا اینجا تنها ویژگی های سیستم فعالیت خودکار ربات اینستاگرام را معرفی کرده‌ایم.

از این بخش به بعد به معرفی دومین سامانه هوشمند ربات اینستاگرام تکنولوژیست، بخش ارسال هوشمند خودکار محتوا خواهیم پرداخت.

لطفا ادامه مقاله را نیز مطالعه فرمایید.

سامانه ارسال محتوای هوشمند:

با استفاده از این سامانه قادر خواهید بود که پست ها و استوری های خود را آماده و زمان ارسال آنها را مشخص کنید، سپس ربات در راس ساعت تعین شده در روزی که شما مشخص نموده‌اید، اقدام به ارسال محتوا،روی پیج شما می‌نماید.

در این بخش کاربر میتواند فایل های خود را آپلود و بطور مستقیم آنها را در پیج خود به اشتراک بگذارید.

همچنین این امکان فراهم گردیده تا در صورت لزوم با آدرس URL یک محتوا بدون آنکه نیاز به اپلود مستقیم باشد، رسانه ایی که قبلا در اینترنت بارگزاری شده را در پیج خود منتشر نمایید. کاربر همچنین میتواند کپشن های مورد نظرخود را بصورت پیش‌نویس به هر تعدادی که علاقه مند است نوشته و در قسمت کپشن ها ذخیره نماید و سپس در هنگام تنظیم زمان ارسال محتوا،کپشن مورد نظر را از لیست کپشن های ذخیره شده انتخاب نماید.

سیستم هوشمند ارسال محتوای ربات اینستاگرامی تکنولوژیست

خرید اشتراک ربات با 20 درصد تخفیف

مزیت ما نسبت به رقبا:

ربات اینستاگرام تکنولوژیست این قابلیت را دارد تا بتوان بصورت همزمان یک محتوا را در چندین اکانت ارسال نماید، تنها کافیست درکادر کنار در صفحه ارسال محتوا، تیک اکانت هایی که قصد دارید محتوا روی آنها به اشتراک گذارده شود را انتخاب و سایر تنظیمات را انجام داده و دکمه برنامه ریزی را انتخاب کنید، محتوای شما راس زمان تعین شده، به روی پیج هایی که تعین کرده‌اید ارسال خواهد شد.

ارسال پست به روی پیج اینستاگرام در ربات تکنولوژیست

یکی دیگر از قابلیت هایی که در ربات اینستاگرام تکنولوژیست موجود است، قابلیت های پیشرفته در ارسال محتواست; شما می‌توانید یک لوکیشن برای پست خود تعین کنید و یا در صورتی که کپشن شما طولانی باشد، می‌توانید بخش آخر کپشن که به دلیل محدودیت 2250 کاراکتری اینستاگرام، امکان قرارگیری در کپشن را نداشته. در اولین کامنت پست مذکور قرار دهید، این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید کپشن های طولانی تر از حالت معمول را بدون اینکه به پیج خود سر بزنید زیر پست خود قرار دهید.

ویژگی دیگر ربات اینستاگرام تکنولوژیست اینست که می‌توانید پیش نمایش زنده پست یا استوری که قرار است ارسال شود را به همراه کپشن بصورت زنده مشاهده کنید.

این قابلیت موجب می‌شود که شما بدون ارسال محتوا بفهمید که پست شما چگونه در اینستاگرام به نمایش گذاشته خواهد شد و در صورت صلاح دید این امکان برای شما فراهم است تا تغییرات را لحاظ فرمایید.

پیشنمایش زنده پستی که قرار است روی پیج اینستاگرام شما اپلود شود

مزیت دیگر ما نسبت به رقبا در اینست که بدون هیچ محدودیتی کاربر قادر خواهد بود که زمان ارسال محتوا را در آینده مشخص نماید در واقع شما می‌توانید پست های خود را آماده کرده و برنامه ارسال محتوای خود را حتی تا چند سال بعد را زمانبندی کرده و ربات کار ارسال محتوا را در زمان تعین شده انجام خواهد داد.

تنها باید اکانت خودرا تمدید کنید تا زمان ارسال محتوا ربات بتواند به فعالیت بپردازد.

در بخش برنامه ریزی همچنین می‌توانید تعین کنید که یک پست خاص بصورت روزانه تا تاریخی که شما تعین می‌کنید با فرکانسی خاص مثلا 3 بار ریپست در روز، مجددا روی پیج شما بازنشر داده شود، البته که همانند سایر بخش ها در صورت صلاح دید می‌توانید اقدام به فعالسازی و یا غیر فعالسازی این بخش نمایید.

ربات اینستاگرام تکنولوژیست

قابلیت واترمارک ربات اینستاگرام تکنولوژیست

برای اولین بار در ایران شما می‌توانید لوگو یا لوگوهای خودرا یکبار در رسانه آپلود کنید و با تنظیم آن بدون اینکه نیاز باشد که برای هر عکس از واترمارک استفاده نمایید،ربات تمامی پست های شما را با واترمارک شما منتشر خواهد کرد.

در این بخش می‌توانید اندازه لوگو را تغییر داده و فعالیت لوگوی خود را نیز تعیین نمایید، همچنین این قابلیت فراهم است که بتوانید موقعیت قرارگیری لوگو یا واترمارک را در 9 جهت اصلی روی تصویر تعین کنید.

قابلیت واترمارک ربات هوشمند اینستاگرام

بخش مدیریت فایل ربات اینستاگرام تکنولوژیست

این بخش یکی از کلیدی ترین بخش های ربات اینستاگرام تکنولوژیست محسوب می‌شود. در این قسمت کاربران می‌توانند رسانه های خود را بر روی سرور ربات تکنولوژیست بارگزاری نموده و به دفعات مورد استفاده قرار دهند.این امکان برای کاربران فراهم است که بتوانند رسانه های خود را از گوگل درایو،دراپ باکس و وان‌باکس بطور مستقیم آپلود نمایند. بخش مدیریت فایل 2 قابلیت مهم ویژه دارد، اولین مورد آن اینست که می‌توان url رسانه ایی که قبلا روی اینترنت وجود داشته را به ربات داد تا رسانه مورد نظر را مستقیما روی سرورخود بارگزاری نماید.

مدیریت فایل در ربات ارزان اینستاگرام تکنولوژیست

اما مهمترین ویژگی این قسمت، ادیتور حرفه ایی برای ویرایش عکس های کاربر است; ربات اینستاگرام تکنولوژیست از یک ادیتور حرفه ایی بهره می‌برد که با آن قادر خواهید بود بدون نیاز به ادیتور خارجی، عکس های خودرا بصورت آنلاین و در ربات ویرایش نمایید.

این ادیتور تمام قابلیت های یک ویرایشگر عکس حرفه ایی از جمله :

  • برش عکس
  • چرخش عکس
  • تغییر نور و رنگ عکس
  • اضافه کردن شکلک ها و ایکون ها به تصویر
  • اضافه کردن متن به تصویر
  • فیلتر های رنگی و متنوع
  • سایر امکانات مرسوم یک ادیتور حرفه ایی…

را در خود جای داده است که شما می‌توانید بدون هیچگونه هزینه اضافه‌ای و تنها با خرید اشتراک یک ماهه استفاده از ربات، از این قابلیت نیز بهره‌مند شوید.

ویرایشگر حرفه ایی عکس ربات اینستاگرام تکنولوژیست |instagram robot

خرید اشتراک ربات با 20 درصد تخفیف

بخش برنامه ریزی فایل ربات اینستاگرام تکنولوژیست

در این قسمت می‌توانید تمامی برنامه ریزی هایی که برای انتشار محتوا انجام داده‌اید را بصورت گرافیکی و روی تقویم مشاهده کنید.

با کلیک بر روی هر روز می‌توانید آمار و اطلاعات و محتوای منتشر شده و یا زمانبندی شده، در آن روز را مشاهده نمایید.

بعنوان مثال می‌توانید تعیین کنید که تنها محتواهای در صف انتظار برای ارسال را روی تقویم مشاهده فرمایید و یا محتوای منتشر شده و یا محتوای منتشر نشده و دلیل اینکه منتشر نشده را مشاهده کنید.

persian instagram robot

نتیجه گیری:

ربات اینستاگرام تکنولوژیست با ارائه خدمات وسیع و گسترده به کاربرانش این امکان را می‌دهد که رشدی ارگانیک و هدفمند و با نرخ تعامل بالا و واقعی را تجربه نمایند، اگر از ابتدای این نوشته تا اکنون با ما همراه بوده باشید به خوبی دریافته‌اید که ربات تکنولوژیست با انجام اکشن هایی نظیر:

  • فالو
  • آنفالو
  • لایک
  • کامنت
  • دایرکت
  • بازدید استوری
  • و …

موجب می‌شود که شانس دیده شدن پیج شما توسط کابران شبکه اجتماعی اینستاگرام بالا رفته و با انجام مستمر این فعالیت های تکراری و زمانگیر و حوصله سر بر بصورت هوشمند و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته بجای شما و استفاده از الگوریتم های خاص برای شبیه سازی فعالیت های انسانی به شما این هدیه را می‎دهد که با استفاده از آن،رشد هدفمند و با ریسک شناسایی پایینی را تجربه نمایید.

در ادامه به پاسخ چند سوال متداول در مورد ربات تکنولوژیست میپردازیم.

بخش سوالات

استفاده از ربات اینستاگرام تکنولوژیست برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از ربات تکنولوژیست برای تمامی افرادی که به هر دلیل نیاز دارند که پیج اینستاگرام آنها رشد کند ودر معرض دید افراد بیشتری قرارگیرد توصیه میشود.همچنین ربات تکنولوژیست برای استفاده در مواردی که هیچگونه دیتای مهم و حیاتی روی اکانت وجود ندارد نیز توصیه میشود. در واقع اگر شما مایل به دریافت فالوور فعال و جذب نرخ تعامل بالا هستید میتوانید از ربات تکنولوژیست استفاده نمایید، تنها محدودیت موجود، میزان حساسیت شما در اجازه دادن به ربات برای ورود به پیج شماست. درصورتی که این حساسیت درشما وجود ندارد. ادعا میکنیم که ما میتوانیم گزینه مطمئن و موثری در ارائه خدمات به شما باشیم.

آیا استفاده از ربات باعث بلاک شدن پیج می‌شود؟

طبق قوانین اینستاگرام، استفاده از هرگونه سیستمی که فعالیت خودکار را درپی داشته باشد ممنوع بوده و اینستاگرام به محض تشخیص و کشف این موارد شما را متناسب جریمه خواهد کرد. این جریمه با توجه به چندین متغیرشناخته شده وناشناخته است که مواردی از جمله :
قدمت پیج شما
شدت فعالیت شما در پیج
میزان و نرخ تعامل کاربران شما با پیج شما
میزان فالوور
و…
موارد شناخته شده در تعین میزان جریمه شما خواهند بود.شدت جریمه شما از بلاک شدن موقتی به میزان 24 ساعت و در نهایت حتی بستن دائمی پیج شما متغیر خواهد بود.
اما نگران نباشید، تیم متخصص ومجرب تکنولوژیست با شناخت و تجربه کافی که از نحوه عملکرد الگوریتم های اینستاگرام دارد، در ربات ابزار ها و قابلیت هایی نظیر تنظیم شدت سرعت فعالیت و سیستم زمانبندی هوشمند را ارئه کرده که با استفاده بهینه از این قابلیت ها شما قادر خواهید بود به راحتی و بدون دغدغه به جذب فالوور پرداخته و ریسک شناسایی ربات را به حداقل کاهش دهید.
اما توجه داشته باشید که نتنها ما،بلکه هیچ مجموعه دیگری نمی‌تواند این ادعا را داشته باشد که ریسک شناسایی توسط الگوریتم های اینستاگرام را به 0 رسانده است، اگر هرجایی این ادعا را شنیدین بدانید و اگاه باشید که این ادعا کذب بوده و صحت ندارد چرا که الگوریتم های اینستاگرام روز به روز در حال پیشرفته تر شدن هستند و فی نفسه استفاده از ربات برای دریافت فالوور توسط اینستاگرام به رسمیت شناخته نشده است.
ایجاد یک معامله برد برد رویکرد ما به کسب کارمان است و افتخار میکنیم که هیچگاه به خاطر منفعت خود، اطلاعات کذب به مشتری تحویل نداده و مهمترین سرمایه خود را مشتریان خود میدانیم و موظفیم که کلیه ریسک ها را برای مشتری بطور واضح شرح دهیم تا مشتری بتواند با افقی باز،تصمیم گرفته و در صورت پذیرفتن شرایط با وی همکاری نماییم.

راه حل تیم تکنولوژیست برای کاهش ریسک شناسایی ربات توسط الگوریتم اینستاگرام چیست؟

تمهیدات ویژه ایی بعنوان راه حل این موضوع توسط تیم تکنولوژیست اتخاذ گردیده که درادامه به شرح هر یک میپردازیم.
مهمترین مزیت ما نسبت به سایر رقبا:
مهمترین و کلیدی ترین بخش برای سنجش کیفیت یک ربات اینستاگرامی،پراکسی های مورد استفاده توسط آن ربات است. ربات تکنولوژیست از پراکسی های تخصصی و Dedicated استفاده میکند.

در ادامه ابتدا به معرفی انواع پراکسی پرداخته وسپس پراکسی های مورد استفاده توسط تیم تکنولوژیست را به شما معرفی میکنیم.
پراکسی چیست؟
اینستاگرام در صورتی که متوجه این نکته شود که چندین اکانت اینستاگرام توسط یک ip خاص در حال مدیریت و کنترل شدن هستند، در وهله اول برای پیج ها جریمه ایی در نظر گرفته و در موارد برخورد شدیدتر،دسترسی آن IP خاص را به سرور های خود بطور کامل مسدود مینماید.
با توجه به ماهیت ربات اینستاگرام، ربات کاربران متنوعی دارد در حالی که هر سرور تنها یک ip مشخص دارد، در نتیجه با افزایش تعداد کاربران یک ربات ، ایپی سرور ربات از طرف اینستاگرام محدود میگردد; برای رفع این مشکل ضروریست که هر اکانتی که به ربات متصل میگردد، جهت جلوگیری از مسدود شدن یک آیپی منحصر به فرد را دریافت کند. برای این منظور تمامی ربات های اینستاگرام نیاز دارند که از پراکسی ها پشتیبانی کرده و برای اکانت هایشان از پراکسی استفاده نمایند.
پراکسی ها در دو نوع :
پراکسی های نیمه اختصاصی یا سمی ددیکیت Semi Dedicated
پراکسی های اختصاصی یا ددیکیت Dedicated
ارائه میشوند.
پراکسی های نیمه اختصاصی از کیفیت بسیار پایین تری برخوردار بوده و هر ایپی به چند یوزر تخصیص داده میشود (حتی درمواردی مشاهده شده که یک ip به 30 اکانت تخصیص یافته است) و این امر باعث میشود که الگوریتم اینستاگرام تمامی اکانت هایی که روی یک آیپی خاص فعال بوده اند را مسدود نماید. لازم به ذکر است که قیمت پراکسی سمی ددیکیت بسیار ارزانتر از پراکسی ددکیت بوده و 99 درصد ربات های رقیب ما به دلیل ارزانی از این نوع ربات استفاده میکنند که موجب بلاک شدن فوری پیج شما در صورت استفاده از آنها میشود.
مهمتیرن مزیت ربات ما :
تیم ربات تکنولوژیست به دلیل احترامی که برای مخاطب و مشتریانش قائل هست، به هیچ عنوان از پراکسی های سمی ددکیت استفاده نکرده و مفتخریم اعلام کنیم که تمامی پراکسی های مورد استفاده توسط ربات تکنولوژیست، از نوع پراکسی های کاملا اختصاصی Dedicated بوده و هر پراکسی تنها به یک اکانت تخصیص میابد و بدینگونه الگوریتم اینستاگرام هیچگاه به دلیل فعالیت های مشکوک چند اکانت روی یک ایپی به شما مشکوک نخواهد شد و هر اکانت روی یک ایپی اختصاصی به فعالیت میپردازد.
راه حل دوم ما برای جلوگیری از مسدود شدن اکانت مشتریان استفاده از ابزار های هوشمند و بهینه ایی همچون پنل کنترل هوشمند شدت و سرعت فعالیت ربات و سیستم مدیریت زمانبدی تکنولوژیست است که به کاربر این امکان را میدهد که فعالیت های انسانی را پیاده سازی کرده و الگوریتم اینستاگرام را فریب دهد.

چرا بجای خرید فالوور فیک از ربات تکنولوژیست استفاده کنیم؟

اگر این نکته مهم را نمیدانستید باید به شما بگویم که خرید هرگونه فالوور و لایک و … فیک باعث نابودی آنی پیج شما خواهد شد و هیچ استثنایی هم وجود ندارد; اینستاگرام از سال 2019 الگوریتم نمایش محتوای خود را اپدیت کرد، در این اپدیت مهم رویکرد اینستاگرام تغییر کرد و بعد از این اپدیت، تمامی پست های منتشر شده هر اکانت، در ابتدای انتشار تنها به 10 درصد از فالوور های آن اکانت نمایش داده میشود و در صورتی که نرخ تعامل کاربران با آن محتوا (لایک-کامنت-ذخیره کردن پست-ارسال پست برای دیگران) از طرف اینستاگرام از یک مقدار مشخص (که با توجه به هر اکانت یک میزان متفاوت است) بیشتر شود، الگوریتم اینستاگرام، پست را به 90درصد دیگر فالوور های آن اکانت نمایش خواهد داد، اما شما با خرید فالوور فیک باعث میشوید که در صورتی که پست شما به آن فالوور های فیک نمایش داده شود(چون فالوور های فیک هیچگونه فعالیتی اعم از لایک-کامنت-فالو-انفالو و… انجام نمیدهند و غیر فعال هستند) میزان نرخ تعامل 0 را دریافت کرده و محتوای شما به طور خودکار به آن دسته از مخاطبین واقعی شما هم نمایش نخواهد داده شد.
در نتیجه با خرید فالوور فیک باعث میشوید که پست های شما، شانس دیده شدن توسط فالوور های واقعیتان را نیز از دست بدهند و این یعنی یک فاجعه تمام عیار.
با استفاده از ربات اینستاگرام تکنولوژیست، 100 درصد فالوور هایی که بدست می‌آورید، فالوور های فعال بوده و تمامی آنها به میل خود و بطور طبیعی شما را دنبال کرده اند، در نتیجه هیچ گونه فالوور فیکی که بصورت اجباری به پیج شما اضافه شود، وجود خارجی نخواهد داشت.

آیا ربات به اطلاعات ما دسترسی دارد؟

لازمه فعالیت ربات های اینستاگرام اینست که روی اکانت شما لاگین باشند. در واقع ربات ها بوجود آمده‌اند تا کارهای خسته کننده و حوصله سربری که انجام دادن آنها نیاز به صرف وقت زیاد دارد را بطور خودکار و هوشمند بجای صاحب پیج انجام دهند، از این رو ربات برای فعالیت نیاز دارد که به اکانت شما دسترسی داشته باشد تا بتواند اکشن هایی که شما دستور انجام آنرا صادر می‌کنید را انجام دهد.
من سعیدیگانه بعنوان مدیر وبسایت تکنولوژیست به شما این اطمینان را می‌دهم که ربات تکنولوژیست علی‌رقم لاگین بودن در اکانت شما، تنها وظایف محوله‌ایی که شما از ربات میخواهید را انجام داده و هیچگونه کار اضافه ازجمله مشاهده دایرکت ها و دسترسی به سایر دیتا ها برای ربات تعریف نشده و ربات تنها در چارچوب موارد ذکر شده در بالا به فعالیت میپردازد.

آیا ربات تکنولوژیست به پسورد اکانت ما دسترسی دارد؟

خیر، اطلاعات ورود شما به هیچ عنوان در دیتابیس تکنولوژیست ذخیره نمی‌شود و ربات تکنولوژیست تنها TOKEN دسترسی به اکانت شما که توسط API اینستاگرام برای ربات ارسال میشود را در دیتابیس ذخیره میکند. این توکن صرفا مجوز دسترسی به اکانت شماست و لاگین مجدد با استفاده از آن به اکانت شما مقدور نمیباشد.
شما برای آسودگی خیال خود میتوانید تایید دومرحله ایی اکانت خودرا بعد از لاگین کردن ربات فعال کرده و همچنین دربخش Login Activity اکانت خود میتوانید دستگاه های مختلف متصل به اکانت خود را مشاهده فرمایید.
لازم به ذکر است که ربات تکنولوژیست تنها از یک ip به اکانت شما متصل میگردد. برای اطمینان هرچه بیشتر شما در تصویر زیر دیتابیس تکنولوژیست را مشاهده میکنید.
با توجه به توضیحات عرض شده در صورت داشتن هرگونه سوال هم میتوانید به ایدی تلگرام شخصی بنده به ادرس saa_y@ و یا تلفن همراه بنده به شماره 09388427708 تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات تکمیلی تر را جهت کسب اعتماد شما خدمتتان ارائه کنم.
همانگونه که در بالا توضیح دادم، فعالیت ربات اینستاگرامی تکنولوژیست صرفا در چارچوب موارد ذکر شده در بالا بوده و مجدد تاکید میکنم که هیچگونه فعالیتی ازجمله مشاهده دایرکت وسایر دیتا ها برای ربات تعریف نگردیده و به شما این اطمینان داده میشود که حریم خصوصی شما خط قرمز مجموعه تکنولوژیست بوده و در صیانت از حریم خصوصی شما مصر هستیم.
اما توصیه من به عنوان یک متخصص امنیت سایبری خدمت شما عزیزان اینست که اگر هرگونه اطلاعات مهمی در دایرکت یا پیج خود دارید، نتنها به ربات ما بلکه به هیچ ربات و افرادی ثالثی اجازه دسترسی به اکانت خودرا ندهید و تایید دومرحله اکانت خود را نیز فعال نمایید.

چرا هزینه اشتراک ربات تکنولوژیست از موارد مشابه بیشتر است؟

با توجه به شرایط سخت تحریم، تیم تکنولوژیست پراکسی های باکیفیت ددیکیت اختصاصی را با پرداخت دلاری تهیه میکند و هزینه تمام شده برای هر پراکسی حدودا 2.5 دلار خواهد بود . از اینرو ناچاریم برای حفظ کسب کار خود با یک حاشیه سود کم اشتراک ربات را عرضه کنیم. اگر شما با مقایسه ما و سایر رقبا متوجه قیمت کمتر اشتراک رقبا نسبت به ما شده اید بدانید که رقبا در صورتی که از پراکسی اختصاصی استفاده کنند،هیچگاه حاضر نخواهند شد که اشتراک خود را کمتر از هزینه های تهیه پراکسی وسرور و … به شما ارائه کنند، به همین دلیل با جایگزینی پراکسی های نیمه اختصاصی و ارزان قیمت به جای پراکسی های با کیفیت، هزینه های خود را کاهش میدهند.
قیمت هر پراکسی نیمه اختصاصی تنها 0.1 یک دلار است.
ربات تکنولوژیست حداقل قیمت ممکن را با حاشیه سود تنها 10 درصدی برای مشتریان لحاظ کرده. رویکرد ما در تکنولوژیست معامله برد-برد است.

سعیدیگانه

سعیدیگانه

گیک و بنیان‌گذار و سردبیر وبسایت گیک تیوب | بلاگر و یه مهندس نرم افزار با هوشی متوسط که عاشق دنیای تکنولوژیه, کتاب زیاد میخونه, فعال حوزه تکنولوژیه, دوست داره به دیگران کمک کنه و درحال پرداخت سهمش از توسعه جامعشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا