همه آنچه که باید در مورد اکشن بلاک اینستاگرام بدانید-آپدیت 2021

این نوشته شامل آموزش ویدیویی است. برای مشاهده vpn خودتون رو روشن کنید

برای مشاهده ویدیو در یوتوب لطفا VPN خود را روشن کنید

اکشن بلاک اینستاگرام

مقدمه

اکشن بلاک اینستاگرام مسئله‌ای است که ذهن کاربران بسیاری را به خود مشغول ساخته است در این مقاله با تعریف و انواع اکشن بلاک اینستاگرام آشنا و دلایل رایج اعمال محدودیت اکشن بلاک از جانب اینستاگرام را بررسی میکنیم.

 تعریف اکشن بلاک اینستاگرام

 اینستاگرام همانند تمامی شبکه‌های اجتماعی دیگر برای راحتی کاربرانش و جلوگیری از ایجاد مزاحمت برخی از کاربرانش برای سایر کاربران و… یکسری قوانین صریح و شفاف دارد و در کنار قوانین مجموعه‌ای از حد نصاب ها و سقف فعالیت‌ها در این پلتفرم تعریف شده که نقض کردن آنها توسط کاربران موجب جریمه شدن آنها از جانب اینستاگرام خواهد شد.

در اینستاگرام فعالیت هایی همانند فالو و آنفالو کردن،لایک کردن، ارسال کامنت، ارسال دایرکت، بازدید استوری دیگران، ارسال پست، ارسال آی جی تی وی، ارسال استوری و … وجود دارند که انجام هرکدام از این فعالیت ها در مدت زمان مشخصی(مثلا در یک ساعت یا 24 ساعت) یک سقفی دارد و کاربران درصورتی که هریک از اکشن های اینستاگرام را بیشتر از آن سقف تعیین شده توسط اینستاگرام انجام دهند از جانب اینستاگرام جریمه شده و اینستاگرام برای جریمه کاربران متخلف با توجه به نوع قانون شکنی آنها محدودیتی در انجام هریک از فعالیت های موجود برای کاربر وضع می کند که این محدودیت ها ممکن است بصورت روزانه، هفتگی یا حتی ماهیانه باشند.

 به ایجاد محدودیت از طرف اینستاگرام در انجام دادن هریک از فعالیت های نامبرده شده برای پیج کاربران متخلف اکشن بلاک می گویند.

 نوع جریمه و مدت زمان آن برای هر مورد متفاوت بوده و با توجه به نوع تخلف و سابقه قبلی پیج متخلف متفاوت می باشد.

اگر بخواهیم مثالی برای محدودیت اکشن بلاک بزنیم میتوانیم بگوییم که مثلا ممکن است کاربری به جهت فالو کردن افراد بیش از حد مجاز در یک مدت زمان کوتاه(مثلا یک ساعت) توسط اینستاگرام به مدت ۲۴ ساعت محدود شده و قادر به فالو کردن هیچ اکانتی نباشد (اکشن بلاک فالو).

انواع اکشن بلاک اینستاگرام

محدودیت اکشن بلاک موقت

 محدودیت موقت اینستاگرام رایج‌ترین نوع محدودیت در اینستاگرام بوده و معمولا تا ۲۴ ساعت به طول می‌انجامد شما ممکن است با نقض بعضی از قوانین اینستاگرام دچار این نوع محدودیت شوید.

اکشن بلاک موقتی در اینستاگرام

 محدودیت اکشن بلاک تاریخ دار

 نوع دیگری از محدودیت در اینستاگرام، محدودیت با زمان تاریخ پایان محدودیت است.

 اسم این نوع محدودیت نمایانگر ماهیت آن است و زمان اتمام محدودیت در پیام هشدار نمایش داده شده به کاربر مشخص بوده و معمولاً بین ۲۴ ساعت تا ۳۰ روز خواهد بود.

محدودیت اکشن بلاک به همراه تاریخ پایان محدودیت

محدودیت اکشن بلاک بدون تاریخ

 این نوع محدودیت معمولاً بین چند ساعت تا ۲ هفته است و در این نوع محدودیت گزینه به ما اطلاع دهید یا همان tellus غیر فعال است در نتیجه اگر شما مطمئن هستید که هیچ کاری که قوانین اینستاگرام را نقض کند انجام نداده اید می توانید درخواست بررسی مجدد خود را به طور دستی از منوی settings->help->reportproblem به اینستاگرام اطلاع دهید

و منتظر نتیجه بمانید اگر اشتباهی رخ داده باشد بعد از چند ساعت محدودیت های شما لغو می شوند.

 محدودیت اکشن بلاک دائمی

برخلاف محدودیت های قبلی این نوع محدودیت با گذر زمان به طور خودکار رفع نخواهد شد.

 دلیل اعمال این محدودیت، شکستن مکرر قوانین اینستاگرام بوده و این محدودیت سنگین‌ترین محدودیت اینستاگرام بعد از حذف دائمی اکانت می‌باشد.

 اگر اکانت اینستاگرام شما چندین بار پشت سر هم به صورت موقتی بلاک شود و یا اگر سایر کاربران پروفایل شما را ریپورت کنند ممکن است دچار این جریمه سنگین شوید.

Permanent Instagram action block

 چه مسئله ای باعث به وجود آمدن اکشن بلاک اینستاگرام میشود؟ چرا اکشن بلاک میشویم؟

معمولاً تکرار بیش از حد یک اکشن ( فالو، آنفالو، لایک، کامنت و …) در یک بازه روزانه یا ساعتی سبب به وجود آمدن محدودیت های اینستاگرام می شود قابل ذکر است که اینستاگرام با توجه به متغیرهای شناخته شده و ناشناخته شده ای از جمله

  • سابقه فعالیت پیج
  • میزان شدت فعالیت
  • میزان تعامل کاربران با آن پیج
  • و…

 برای هر پیج سقف مجاز فعالیت متفاوتی وضع می‌کند.

در واقع ممکن است که حد نصاب میزان فالو کردن برای یک پیج فعال میزان ۵۰ عدد در ساعت باشد و برای یک پیج با سطح فعالیت کمتر میزان ۳۰ عدد باشد.

 حد نصاب و سقف مجاز برای هر اکشن در اینستاگرام برای هر پیج متفاوت و بسته به سابقه فعالیت آن پیج و سایر فاکتورهای دیگر است اما در کل هیچ پیجی در اینستاگرام مجاز به فالو کردن بیشتر از ۶۰ نفر در ساعت و 1000 نفر در روز نیست و در صورت نقض این موضوع هر پیجی با هر نوع سابقه‌ای قطعاً دچار محدودیت خواهد شد که این محدودیت در دفعات اول به طور موقتی و در صورت تکرار محدودیت ها چه از نظر مدت زمان و چه از نظر جنس محدودیت اعمالی سنگین تر خواهند شد.

 سقف مجاز تعداد آنفالو نیز همانند فالو بوده، برای لایک یک سقف مجاز عمومی و پیش فرض برای تمامی کاربران به میزان ۱۰۰ لایک در ساعت و ۳۰ لایک در دقیقه تعریف شده است البته ممکن است این ارقام همانطور که در بالا شرح دادیم برای پیج شما متفاوت باشد.

در ادامه با دلایل رایج اعمال محدودیت برای پیج های اینستاگرامی آشنا خواهید شد

 دلایل رایج اعمال محدودیت اکشن بلاک از جانب اینستاگرام

 سقف محدودیتهای ساعتی روزانه اینستاگرام را رعایت نکرده اید

 اینستاگرام محدودیت های ساعتی و روزانه را برای کنترل میزان شدت فعالیت کاربرانش در نظر گرفته است، در تابستان ۲۰۱۹ اینستاگرام اعلام کرد که سقف محدودیت‌ها را به نصف کاهش داده است یعنی حتی اگر به طور دستی سرعت فعالیت و انجام عملیات هایی همانند فالو آنفالو لایک کامنت و… بالایی دارید ممکن است توسط الگوریتم اینستاگرام شناسایی و جریمه شوید.

follow in instagram

باز هم تاکید می‌کنیم که میزان سقف مجاز انجام فعالیت برای هر کاربر متفاوت و به فاکتورهایی همانند سابقه فعالیت و شدت فعالیت گذشته کاربر و… وابسته است.

 اکانت شما تازه تاسیس است

سن اکانت شما به طور مستقیم به روی میزان سقف فعالیت های مجاز شما تاثیر می گذارد و هرچه اکانت شما جوانتر باشد یعنی مدت زمان کمتری از تاسیس آن گذشته باشد، محدودیت ها بیشتر و سقف مجاز فعالیت اکشن های متداول برای اکانت شما کمتر است .

در واقع هر چه اکانت جدیدتر باشد محدودیت هایش بیشتر است.

 اگر پیج خودتان را در یک تا سه ماه گذشته تاسیس کرده اید توصیه اکید می‌کنیم که شدت و سرعت فعالیت خود را به تدریج افزایش دهید تا دچار محدودیت نشوید.

از این نکته غافل نشویم که رد کردن سقف فعالیت مجاز چه به صورت دستی چه با استفاده از ربات اینستاگرامی باعث ایجاد محدودیت هایی برای شما میشود.

 سابقه نقض قوانین اینستاگرام در گذشته را دارید

 نقض قوانین اینستاگرام در گذشته که شامل بلاک شدن مستقیم به واسطه شناسایی توسط الگوریتم اینستاگرام و یا ریپورت شدن توسط سایر کاربران و همچنین انتشار محتوای ممنوعه از قبیل مواردی همچون ترویج خشونت و مصرف مواد مخدر،تولید محتوا های در مضمون آزار جسمی جنسی روحی دیگران و عدم رعایت کپی رایت و … ( لیست کامل را می توانید در وب سایت اینستاگرام مطالعه کنید) باعث برچسب گذاری روی اکانت شما شده و همچنین اگر شما با یک اکانت قوانین اینستاگرام را نقض کرده باشید این موضوع به روی بقیه اکانت هایی که از همان آی پی به اینستاگرام متصل هستند تاثیر مستقیم می‌گذارد به همین دلیل حیاتی است که اگر از ربات اینستاگرام استفاده می کنید آی پی مخصوص به خود را داشته باشید تا ریسک جریمه شدن توسط اینستاگرام به حداقل برسد.

instagram rule

آیا میدانید ربات اینستاگرامی تکنولوژیست تنها ربات اینستاگرامی فعال در کشور است که از پروکسی های کاملاً اختصاصی استفاده کرده و هر آیپی  فقط و فقط به یک اکانت تخصیص می یابد تا اکانت ها توسط الگوریتم اینستاگرام شناسایی نشوند.

 برای اطلاعات بیشتر و تهیه ربات اینستاگرام تکنولوژیست کلیک کنید.

 میزان فعالیت تان کم است!

اینستاگرام فعالیت شما را رصد می‌کند بنابراین اگر تنها در روز چند دقیقه در اینستاگرام هستید و تنها چند پست از دوستانتان را لایک می کنید، اینستاگرام سقف مجاز برای فعالیت شما را متناسب با میزان فعالیت شما کاهش می دهد. اگر قصد دارید به پیج اینستاگرام خود رونق دهید سعی کنید این کار را به تدریج انجام دهید و سرعت فعالیت پیج خودتان را به صورت هفتگی و کم کم افزایش دهید تا متناسب با فعالیت شما میزان سقف فعالیت مجاز پیج شما نیز افزایش یابد.

آیا میدانستید ربات اینستاگرام تکنولوژیست قابلیت تنظیم سرعت اکشن های متفاوت را دارد و همچنین ابزاری جهت برنامه ریزی ساعات فعال و غیر فعال بودن ربات را داراست که باعث می‌شود با تنظیم بهینه آن ریسک شناسایی ربات توسط الگوریتم اینستاگرام تقریباً به صفر برسد.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این مورد بدونید کلیک کنید

 میزان فعالیت تان زیاد است!

راز موفقیت در عدم جریمه شدن توسط اینستاگرام، تعادل در فعالیت است. اگر سرعت فعالیتتان زیاد باشد به مشکل بر خواهید خورد.  در مورد انتشار محتوا اگر قبلاً فعالیت نداشته اید نباید به یکباره شروع به آپلود چندین پست در روز کنید بهترین کار ممکن این است که بین ۳ تا ۷ پست در هفته را در زمانی که اکثر فالوورهای شما آنلاین هستند ارسال کنید تا فالوور هایتان آن را لایک کرده و با آن تعامل کنند.

ربات اینستاگرام تکنولوژیست تنها ربات اینستاگرامی فعال در ایران می باشد که علاوه بر سیستم فعالیت خودکار به سیستم ارسال محتوای زمانبندی شده هوشمند نیز مجهز بوده و می توانید به طور همزمان هم فعالیت خودکار داشته باشید و هم پست های خود را زمان بندی کرده تا در راس زمان و تاریخ تعیین شده توسط شما در پیج شما پست یا استوری شوند.

برای تهیه اشتراک با 20 درصد تخفیف کلیک کنید

 از سامانه‌های ربات اینستاگرامی به صورت بهینه استفاده نمی کنید

استفاده از ربات های اینستاگرامی معتبر مثل ربات اینستاگرامی تکنولوژیست هیچ مشکلی برای شما به ارمغان می آورد به شرطی که از این سامانه ارزشمند به خوبی استفاده کنید و تنظیمات دقیق و درست برای استفاده بهینه از ربات را اعمال کنید.

 برای بهینه کردن تنظیمات ربات باید حواستان باشد که یک اکشن تکراری را به صورت مداوم و به طور طولانی مدت انجام ندهید برای مثال اگر از ربات تنها برای لایک کردن استفاده می‌کنید، باید استراتژی خود را تغییر دهید بدین صورت که باید سعی کنید رفتار انسانی را در ربات پیاده سازی کنید مثلا کامنت های خود را در اپ اصلی به صورت دستی برای دیگران ارسال و یا بعضی از فالو های خود را به صورت دستی و غیر منظم انجام داده و بعدا توسط اکشن آنفالو ربات آنها را آنفالو کنید.

ایا میدانید که ربات اینستاگرام تکنولوژیست به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبان هدف خود را فیلتر کنید به عنوان مثال می‌توانید تعیین کنید که ربات، کاربرانی که میزان فالووینگ های آنها کمتر از عدد X است را فالو و یا پست‌هایی را لایک کند که حداقل یا حداکثر X تا لایک گرفته اند و یا افرادی که پیج آنها بیوگرافی ندارند را فالو نکند و فیلتر های متنوعی از این قبیل که با تنظیم آن ها می توانید پیج خود را در معرض دید افرادی قرار دهیدکه از نظر شما کیفیت لازم را دارا می باشند.

برای مطالعه مقاله معرفی کامل ربات اینستاگرام تکنولوژیست کلیک کنید
بخش فیلتر در ربات اینستاگرام تکنولوژیست

 اکشنی که انجام میدهید زیادی سنگین است!

 آیا تا الان به این فکر کرده اید که چرا میزان سقف محدودیت اکشن های مختلف با یکدیگر متفاوت است؟

 این موضوع به این خاطر است که هرکدام از اکشن های اینستاگرام،یک وزن متفاوت دارند!

به عنوان مثال اگر شما فقط اقدام به ارسال کامنت بکنید میزان سقف محدودیت تعیین شده برای شما در این اکشن مثلا 50 کامنت در ساعت است.اما اگر اقدام به لایک کنید این عدد به 100 نیز میرسد.  اکشن لایک سبک ترین وزن را در بین اکشن های دیگر دارد در واقع هر چقدر وزن یک عمل یا اکشن بیشتر باشد، سقف مجاز برای انجام آن اکشن کوتاه تر است و با انجام تعداد کمتری از آن اکشن در مدت زمان کوتاه (مثلاً دریک ساعت) توسط اینستاگرام محدود خواهید شد البته به شرطی که سقف را بشکنید و فراتر از آن فعالیت کنید.

با آی پی ها و دستگاه های مختلفی به اکانت اینستاگرام خود وارد می‌شوید

اگر با آی پی و یا دستگاه های مختلفی سعی در ورود به اکانت خودتان داشته باشید و نتوانید توسط پیامک یا ایمیل تایید کنید که خود شما اقدام به لاگین درپیجتان کرده‌اید، اینستاگرام فکر می‌کند که اکانت شما هک شده و از طریق محدود کردن اکانت شما، سعی در حفاظت از شما دارد و تا تایید نکنید که خود شخص شما سعی در ورود به اکانت تان را داشته اید، اینستاگرام اکانت شما را محدود می کند و در این مدت هیچ کس نمی‌تواند به اکانت شما وارد شود.

 شما در حال اسپم کردن کامنت و یا ارسال دایرکت اسپم هستید

اگر شما سعی بر تبلیغ پیج یا فعالیت و یا کسب و کار خود در زیر پست و یا در دایرکت افراد دیگر هستید. اینستاگرام ممکن است شما را جریمه کند.

 در واقع اگر الگوریتم اینستاگرام خود متوجه ارسال کامنت و یا دایرکت اسپم نشود،قطعا ریپورت کاربران باعث جریمه شدن شما خواهد شد.  لازم به ذکر است که بدانیم که هیچ فردی علاقه مند به دیدن کامنت و یا پیام دایرکت اسپم در زیر پست خود و یا در دایرکت خود نیست.

آیا میدانستید ربات اینستاگرامی تکنولوژیست به شما این امکان را میدهد که بینهایت متن برای کامنت و دایرکت خود تولید کنید و ربات به صورت تصادفی در زمانی که شما به آن دستور دهید اقدام به ارسال آن متون برای کاربران هدف خواهند نمود.

قابلیت افزودن ایموجی ها به متن نیز برای کاربران استفاده کننده از ربات تکنولوژیست فعال است تا با استفاده از ایموجی ها، متن های جذابی تولید کنند تا احتمال ریپورت شدن توسط دیگران را به حداقل برسانند.  با دیدن آموزش تنظیمات بهینه ربات اینستاگرام تکنولوژیست می توانید یاد بگیرید که چه متن هایی باید تولید کنید تا توسط دیگران و یا توسط الگوریتم اینستاگرام شناسایی و ریپورت نشوید.

ایموجی ها در ربات اینستاگرام تکنولوژیست

نتیجه گیری

در آخر اینکه با استفاده از ربات اینستاگرام تکنولوژیست و رعایت نکاتی که تمامی آنها به طور کاملاً دقیق و با شناخت دقیق نحوه فعالیت الگوریتم اینستاگرام و با تجربیات گرانبهای برنامه‌نویسان تیم تکنولوژیست ضبط شده و در اختیار کاربران ربات قرار می گیرد می توانید بر خلاف سایر ربات های رقیب،ریسک جریمه شدن توسط اینستاگرام را به حداقل برسانید و در کنار آن به راحتی به جذب فالوور واقعی و رشد پیج اینستاگرامی خود بپردازید. 

برای ورود به پنل ربات اینستاگرام تکنولوژیست کلیک کنید

منبع: combin.com

سعیدیگانه

سعیدیگانه

گیک و بنیان‌گذار و سردبیر وبسایت گیک تیوب | بلاگر و یه مهندس نرم افزار با هوشی متوسط که عاشق دنیای تکنولوژیه, کتاب زیاد میخونه, فعال حوزه تکنولوژیه, دوست داره به دیگران کمک کنه و درحال پرداخت سهمش از توسعه جامعشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا